preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Pedagoški kutak

Pedagoginja savjetuje:

MEĐUNARODNI DAN ZAGRLJAJA - 21. siječnja

Danas u našoj školi darujemo minimalno 4 zagrljaja kako bi svi preživjeli. Svi ste pozvani tijekom dana nesebično darovati zagrljaje vama dragim osobama ali i osobama kojima nema tko darovati zagrljaj ohrabrenja i dobrih želja. Naravno što više zagrljaja to bolje. ZAŠTO?

Pet do šest zagrljaja na dan učinit će Vam život dužim i ljepšim, tako smatraju psiholozi.

Da grljenje ima u najmanju ruku ljekovita svojstva, potvrđuju i riječi psihologinje Virginije Satir kako je čovjeku potrebno četiri zagrljaja na dan da bi preživio.

Osam zagrljaja dnevno treba nam da bismo se održali, a 12 zagrljaja na dan da bismo napredovali - rekla je Virginia Satir.

Svjetski poznati psiholog Jack Canfield u svojoj teoriji o grljenju navodi kako je grljenje zdravo, posve prirodno i praktički savršeno.

Kažu:

  • 4 su zagrljaja potrebna za preživljavanje
  • 8 za održavanje
  • 12 za napredovanje

NADAM  SE  DA  ĆE  SVI  DOBITI  POTREBAN  BROJ  ZAGRLJAJA.

NEMOJTE ZABORAVITI TATE, MAME,  BRAĆU, SESTRE,  BAKE, DJEDA, PRIJATELJE ….. ZAGRLJAJ  JE  SVIMA  POTREBAN!

Mirjana Bilić, pedagoginja

 


Kao učitelj htio bih

pomoći svakom učeniku,

ali to nije moguće jer imam 30 učenika i kad razgovaram s jednim to je tek jedna tridesetina

veseliti se radu u školi,

                               a doživljavam ga često kao teret

zaista biti partner učenicima,

                               a moram stalno izigravati autoritet

svakog učenika ohrabrivati, jačati, hvaliti,

                              a kritiziram, grdim, prijetim, kažnjavam

imati vremena za njihove probleme, nade, želje,

                             a dozvoljavam de me tjereju moji školski planovi

poticati slabije učenike,

                             a moram se pomiriti da su slabi

želio bih učiti od kolega,

                             a ustvari sam zadovoljan kada me puste na miru

rado bih želio razgovarati s kolegama o disciplinskim problemima,

                             a njega to ne zanima jer nema problema

rado bih postavio školu s pedagoške strane naglavačke,

                             a odustajem zbog školskog autoriteta

pripomoći da škola učeniku bude primjerenija,

                             a ustuknem pred svakom punom angažiranosti

vidjeti uspjeh i kroz njih doživjeti potvrdu, pohvalu

                            a stalno osjećam neuspjehe, propuste

surađivati s roditeljima

                           a baš se bojim njihove superiornosti, ravnodušnosti, uopćenja, savjeta s visoka, prigovora, preopterećenosti svojim strahom pred njima.







preskoči na navigaciju