Školski odbor

33. sjednica ŠO

Zapisnik s 33. sjednice ŠO

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-12

Feričanci, 12. studenoga 2024.g.

 

 

ZAPISNIK

s 33.  sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora koja je održana dana 12. studenoga 2024. godine s početkom u 16:30 sati.

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 11. studenoga 2024.g. putem e-mail-a.

Nazočni članovi: Anita Azenić, Marija Gregurić, Mia Marinić, Danijela Benić

Nenazočni članovi: Antonija Tomac Jurčević, Sanja Kapraljević

Ostali nazočni: Marko Knežević (ravnatelj), Valentina Knežević (tajnik)

Na početku sjednice predsjednica Školskog odbora pozdravlja sve prisutne i predlaže Dnevni red.

Dnevni red:

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 32. sjednice Školskog odbora (elektronske) održane dana 8. studenoga 2024.g.
  1. Davanje prethodne suglasnosti ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa sa  kandidatom na temelju natječaja za učitelja geografije raspisanog 30. listopada 2024. godine
  2. Pitanja i prijedlozi

 

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 33. sjednice Školskog odbora.

Ad. 1.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 32. sjednice Školskog odbora održane dana 8.11.2024.g.

 

Kako nije bilo pitanja i nejasnoća, pristupilo se glasovanju o ovoj točci, te su članovi Školskog odbora jednoglasno prihvatili Zapisnik sa prethodne, 32. sjednice Školskog odbora, održane dana 8.11.2024.g.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 32. sjednice Školskog odbora.

Ad. 2.

Davanje prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa po raspisanom natječaju

za učitelja geografije

 

Natječaj za učitelja/icu geografije na određeno, nepuno radno vrijeme (28 sati tjedno) raspisan je 30. listopada 2024. godine, objavljen na stranicama Škole, HZZ-a i oglasnoj ploči Škole. Natječaj se provodio i prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja.

 

Nakon proteka roka za prijavu na Javni natječaj, utvrđeno je kako je pristigla samo jedna zamolba i to Matee Bilić, koja je pravovremena i potpuna, ali ne ispunjava uvjete (nestručna). Obzirom da se na natječaj prijavila samo jedna osoba, s kandidatom je obavljen  razgovor kojim su se utvrdila znanja, sposobnosti, vještine, profesionalni interesi i motivacija kandidata za radno mjesto.

 

Nakon provedenog intervjua – razgovora s kandidatom, Povjerenstvo podnosi ravnatelju škole izvješće te predlaže kandidata za navedeno radno mjesto.

 

U Povjerenstvo za provedbi natječaja imenovani su:

  1. Kornelije Juranić, predsjednica povjerenstva
  2. Marija Cvek, član
  3. Valentina Knežević, član

 

Sukladno gore navedenom, ravnatelj traži prethodnu suglasnost Školskog odbora na zasnivanje radnog odnosa sa Mateom Bilić, na radnom mjestu učitelj/ice geografije na određeno, nepuno vrijeme i to na rok do 5 mjeseci.

 

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora donose Odluku o davanju prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa sa Mateom Bilić JEDNOGLASNO, na radnom mjestu učitelja geografije, na određeno, nepuno vrijeme (28 sati tjedno).

 

Ad. 3.

Pitanja i prijedlozi

Pod zadnjom točkom Dnevnog reda, ravnatelj se obratio prisutnim članovima te se osvrnuo na problem zapošljavanja, tj. nedostatan broj i rad na pola radnog vremena domara i spremačica u matičnoj i područnoj školi u Donjoj Motičini. Oba problema su trenutno u proceduri te se čeka suglasnost Ministarstva.

Na taj problem nadovezuje se i skorašnja dogradnja matične škole u Feričancima kojom će se povećati površina škole te će nedostatak spremačica biti još izraženiji.

 

 

Zapisničar

Valentina Knežević, mag. iur.

Predsjednica  Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti - GEOGRAFIJA

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

KLASA: 100-01/24-01/2

URBROJ: 2149-9-01-24-6

Feričanci, 12. studenoga 2024.g.

 

Školskom odboru Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci

N/r predsjednika školskog odbora

(dostavlja se putem e-pošte)

 

PREDMET: Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti za zasnivanje radnog odnosa s

kandidatom natječaja za učitelja/icu geografije (određeno, nepuno radno vrijeme_28 sati tjedno)

-dostavlja se-

 

Izvješćujem školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci da je u svezi raspisanog

natječaja za učitelja/icu geografije na određeno nepuno radno vrijeme (28 sati tjedno) objavljenog dana 30. listopada 2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog Zavoda za zapošljavanje i na mrežnoj stranici Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, imenovano Povjerenstvo za vrednovanje kandidata natječaja provelo postupak vrednovanja prijavljenih kandidata natječaja sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

 

Obzirom da se na natječaj nije javila niti jedna osoba koja ispunjava uvjete natječaja (stručna sprema), Povjerenstvo je na razgovor pozvalo Mateu Bilić, jedinu kandidatkinju koja se prijavila na natječaj i koja je predala potpunu i pravovremenu zamolbu. Nakon intervjua Povjerenstvo podnosi izvješće ravnatelju te predlaže kandidata za navedeno radno mjesto.

 

Slijedom navedenog, a u skladu s člankom 114. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i

srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12.,

126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) dostavljam ovaj zahtjev kojim tražim prethodnu suglasnost školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa s kandidatkinjom Mateom Bilić na radnom mjestu učitelja/ice geografije na određeno nepuno radno vrijeme (28 sati tjedno), na rok do najviše 5 mjeseci.

 

Molim očitovanje školskog odbora o dostavljenom zahtjevu za suglasnošću.

 

S poštovanjem.

Ravnatelj

Marko Knežević, prof.

 

 

DOSTAVITI:

  1. Anita Azenić, predsjednica školskog odbora, putem e-pošte
  2. Pismohrana
Odluka o davanju prethodne suglasnosti - GEOGRAFIJA

Na temelju članka 114. i 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.), članka 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci i članka 21. Pravilnika o radu, Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci na 33. sjednici održanoj 12. studenoga 2024. godine donio je

 

ODLUKU O DAVANJU PRETHODNE SUGLASNOSTI

ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA U OSNOVNOJ ŠKOLI VLADIMIRA NAZORA FERIČANCI

 

Članak 1.

 

Daje se prethodna suglasnost ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa u Osnovnoj školi Vladimira Nazora Feričanci ugovorom o radu s djelatnicom Mateom Bilić, magistrom primarnog obrazovanja iz Feričanaca, na radnom mjestu učitelja geografije na temelju natječaja na određeno, nepuno radno vrijeme (28 sati tjedno) na rok od 5 mjeseci (nestručna zamjena).

Članak 2.

               Na temelju ove Odluke ravnatelj će sklopiti Ugovor o radu s imenovanim djelatnikom.

Članak 3.

               Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na internetskim stranicama Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci.

 

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-18

 

 

U Feričancima, 12. studenoga 2024. godine

 

Predsjednik Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

 

 

 

 

DOSTAVITI:

  1. Internetska stranica
  2. Pismohrana, ovdje

32. sjednica ŠO

Zapisnik s 32. sjednice ŠO

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-11

Feričanci, 8. studenoga 2024.g.

 

 

ZAPISNIK

s 32.  sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora koja je održana dana 8. studenoga 2024. godine s početkom u 17:00 sati.

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 6. studenoga 2024.g. putem e-mail-a.

Nazočni članovi: Anita Azenić, Marija Gregurić, Mia Marinić, Sanja Kapraljević, Danijela Benić

Nenazočni članovi: Antonija Tomac Jurčević

Ostali nazočni: Marko Knežević (ravnatelj)

Na početku sjednice predsjednica Školskog odbora pozdravlja sve prisutne i predlaže Dnevni red.

Dnevni red:

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 31. sjednice Školskog odbora (elektronske) održane dana 4. studenoga 2024.g.
  1. Davanje prethodne suglasnosti ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa sa  kandidatom na temelju natječaja za učitelja povijesti raspisanog 17. listopada 2024. godine i testiranja provedenog 5. studenoga 2024. godine
  2. Davanje prethodne suglasnosti ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa sa  kandidatom na temelju natječaja za učitelja razredne nastave (PŠ Seona) raspisanog 17. listopada 2024. godine i testiranja provedenog 5. studenoga 2024. godine
  3. Pitanja i prijedlozi

 

 

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 32. sjednice Školskog odbora.

 

Ad. 1.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 31. sjednice Školskog odbora održane dana 4.11.2024.g.

 

Kako nije bilo pitanja i nejasnoća, pristupilo se glasovanju o ovoj točci, te su članovi Školskog odbora jednoglasno prihvatili Zapisnik sa prethodne, 31. sjednice Školskog odbora, održane dana 4.11.2024.g.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 31. sjednice Školskog odbora.

Ad. 2.

Davanje prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa po raspisanom natječaju

za učitelja povijesti

 

Ravnatelj Marko Knežević, prof. pojašnjava kako se natječaj za zaposlenje učitelja povijesti raspisao na određeno vrijeme kao zamjena za učiteljicu Tenu Turza Konjetić koja koristi rodiljni dopust. Natječaj je raspisan 17. listopada 2024. godine, objavljen na stranicama Škole, HZZ-a i oglasnoj ploči Škole.

 

Natječaj se provodio i prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja.

 

Nakon proteka roka za prijavu na Javni natječaj, te procjene i vrednovanja svih pravovremenih i potpunih zamolbi, pristupilo se testiranju kandidata dana 5.11.2024.g.

 

U Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje imenovani su:

  1. Valentina Petković, predsjednica povjerenstva
  2. Kornelije Juranić, član
  3. Valentina Knežević (zamjena), član

 

Za radno mjesto učitelj/ica povijesti – 1 izvršitelj/ica, na određeno, puno radno vrijeme, 40 sati tjedno, pristiglo je 6 zamolbi. Sve su pravovremene i ispunjavaju uvjete, ali je jedna nepotpuna te se ona odbija.

 

Na testiranju se nisu pojavili kandidati Josip Popek i Luka Vrhar te se smatra da su oni svoju prijavu povukli.

Preostala tri kandidata pristupila su usmenoj provjeri znanja, te intervjuu koji je islijedio nakon. Na usmenoj provjeri, svakome kandidatu postavljeno je 5 pitanja iz kojih je bilo moguće sakupiti najviše 10 bodova. Bodovanje je vršilo Povjerenstvo pojedinačno za svakog kandidata.

 

 

 

Slijedom navedenoga, kandidati su ostvarili slijedeći broj bodova:

  1. Ivan Vrbanić – 20 bodova (100%)
  2. Marin Blaženović – 18 bodova (90%)
  3. Matea Maslak – 18 bodova (90%)

Kandidat Ivan Vrbanić ostvario je najbolji rezultat na testiranju i intervjuu.

 

Sukladno provedenom testiranju, ravnatelj traži prethodnu suglasnost Školskog odbora na zasnivanje radnog odnosa sa Ivanom Vrbanićem, na radnom mjestu učitelj/ice povijesti, na određeno, puno vrijeme.

 

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora donose Odluku o davanju prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa sa Ivanom Vrbanićem JEDNOGLASNO, na radnom mjestu učitelja povijesti, na određeno, puno vrijeme (40 sati tjedno).

 

Ad. 3.

Davanje prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa po raspisanom natječaju

za učitelja razredne nastave u Područnoj školi Seona

 

Ravnatelj Marko Knežević, prof. pojašnjava kako se natječaj za zaposlenje učitelja razredne nastave u PŠ Seona raspisao na neodređeno vrijeme jer je učiteljica Ivanka Rosković ostvarila uvjete za mirovinu. Natječaj je raspisan 17. listopada 2024. godine, objavljen na stranicama Škole, HZZ-a i oglasnoj ploči Škole.

 

Natječaj se provodio i prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja.

 

Nakon proteka roka za prijavu na Javni natječaj, te procjene i vrednovanja svih pravovremenih i potpunih zamolbi, pristupilo se testiranju kandidata dana 5.11.2024.g.

 

U Povjerenstvo za procjenu i vrednovanje kandidata za zapošljavanje imenovani su:

  1. Mirjana Puhanić, predsjednica povjerenstva
  2. Blanka Marković, član
  3. Marija Cvek, član

 

Za radno mjesto učitelj/ica razredne nastave u PŠ Seona – 1 izvršitelj/ica, na neodređeno, puno radno vrijeme, 40 sati tjedno, pristiglo je 7 zamolbi. Sve su pravovremene, potpune i ispunjavaju uvjete. Svi kandidati pozvani su na vrednovanje. Na testiranju se nisu pojavili kandidati: Iva Šišulj, Lucija Katruša, Dora Dulemba i Jagoda Stošić Bulka te se smatra da su oni svoju prijavu povukli.

 

Preostala tri kandidata pristupila su usmenoj provjeri znanja, te intervjuu koji je islijedio nakon. Na usmenoj provjeri, svakome kandidatu postavljeno je 10 pitanja iz kojih je bilo moguće sakupiti najviše 10 bodova. Bodovanje je vršilo Povjerenstvo pojedinačno za svakog kandidata.

 

Slijedom navedenoga, kandidati su ostvarili slijedeći broj bodova:

  1. Alen Dado – 20 bodova (100%)
  2. Matea Bilić – 18 bodova (90%)
  3. Ivana Javorček – 17,5 bodova (87,5%)

 

Kandidat Alen Dado ostvario je najbolji rezultat na testiranju i intervjuu.

 

Sukladno provedenom testiranju, ravnatelj traži prethodnu suglasnost Školskog odbora na zasnivanje radnog odnosa sa Alenom Dado, na radnom mjestu učitelj/ice razredne nastave u Područnoj školi Seona, na neodređeno, puno vrijeme.

 

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora donose Odluku o davanju prethodne suglasnosti na zasnivanje radnog odnosa sa Alenom Dado sa 4 glasa ZA i 1 SUZDRŽANIM, na radnom mjestu učitelja razredne nastave u Područnoj školi Seona, na neodređeno, puno vrijeme (40 sati tjedno).

 

Predsjednica Školskog odbora željela je obrazložiti zašto se očitovala kao suzdržana po 3. točki Dnevnog reda:
“Bez obzira na Alenove političke, prijateljske, rodbinske, navijačke, seoske i druge veze, nisam suglasna s prijedlogom njegova zapošljavanja, a sad ću obrazložiti i zašto. Alen Dado je osoba kojoj je ova škola omogućila da odradi pripravnički 2013. godine. Nakon toga je ovoj školi priuštio velike probleme zbog natječaja na kojem nije prošao u smislu da je u više navrata slao inspekciju, ako se ne varam i tužio školu. Osim toga, mi u školi imamo dvije učiteljice od kojih jedna nestručno predaje Geografiju, a druga ima nepunu satnicu. Dio sati radi u OŠ kralja Tomislava, ali na određeno; i iako ona ima prednost pri zapošljavanju, nije joj ponuđeno to mjesto, a osim toga obje učiteljice imaju i po bod prednosti zbog toga što imaju dijete. Pitam se kakav obraz moraš imati kada se, nakon što si Školi svojevremeno nanio veliku štetu, ponovno želiš vratiti u nju.”

 

Ad. 4.

Pitanja i prijedlozi

 

Nije bilo pitanja i prijedloga.

 

 

 

Zapisničar

Valentina Knežević, mag. iur.

Predsjednica  Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti_POV

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

KLASA: 100-01/24-01/2

URBROJ: 2149-9-01-24-4

Feričanci, 6. studenoga 2024.g.

 

Školskom odboru Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci

N/r predsjednika školskog odbora

(dostavlja se putem e-pošte)

 

PREDMET: Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti za zasnivanje radnog odnosa s

kandidatom natječaja za učitelja/icu povijesti (određeno, puno radno vrijeme_40 sati tjedno)

-dostavlja se-

 

Izvješćujem školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci da je u svezi raspisanog

natječaja za učitelja/icu povijesti na određeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno) objavljenog dana 17. listopada 2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog Zavoda za zapošljavanje i na mrežnoj stranici Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, imenovano Povjerenstvo za vrednovanje kandidata natječaja provelo postupak vrednovanja prijavljenih kandidata natječaja sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

 

Povjerenstvo je utvrdilo rang- listu kandidata s ukupnim brojem bodova ostvarenim na usmenom vrednovanju i intervjuu te ju je s izvješćem o provedenom postupku dostavilo ravnatelju škole. Na temelju Izvješća i rang – liste Povjerenstva za vrednovanje kandidata natječaja za učitelja/icu povijesti, kandidat Ivan Vrbanić ostvario je najveći broj bodova, ukupno 20 (100%). Imenovani ispunjava uvjete tržene natječajem.

 

Slijedom navedenog, a u skladu s člankom 114. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i

srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12.,

126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) dostavljam ovaj zahtjev kojim tražim prethodnu suglasnost školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa s kandidatom Ivanom Vrbanićem na radnom mjestu učitelja/ice povijesti na određeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno), do povratka zaposlenice s rodiljnog dopusta.

 

Molim očitovanje školskog odbora o dostavljenom zahtjevu za suglasnošću.

 

S poštovanjem.

Ravnatelj

Marko Knežević, prof.

 

 

DOSTAVITI:

  1. Anita Azenić, predsjednica školskog odbora, putem e-pošte
  2. Pismohrana
Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti_RN Seona

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

KLASA: 100-01/24-01/2

URBROJ: 2149-9-01-24-5

Feričanci, 6. studenoga 2024.g.

 

Školskom odboru Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci

N/r predsjednika školskog odbora

(dostavlja se putem e-pošte)

 

PREDMET: Zahtjev za davanje prethodne suglasnosti za zasnivanje radnog odnosa s

kandidatom natječaja za učitelja/icu razredne nastave u Područnoj školi Seona (neodređeno, puno radno vrijeme_40 sati tjedno)

-dostavlja se-

 

Izvješćujem školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci da je u svezi raspisanog

natječaja za učitelja/icu razredne nastave u PŠ Seona na neodređeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno) objavljenog dana 17. listopada 2024. godine na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog Zavoda za zapošljavanje i na mrežnoj stranici Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, imenovano Povjerenstvo za vrednovanje kandidata natječaja provelo postupak vrednovanja prijavljenih kandidata natječaja sukladno odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

 

Povjerenstvo je utvrdilo rang- listu kandidata s ukupnim brojem bodova ostvarenim na usmenom vrednovanju i intervjuu te ju je s izvješćem o provedenom postupku dostavilo ravnatelju škole. Na temelju Izvješća i rang – liste Povjerenstva za vrednovanje kandidata natječaja za učitelja/icu razredne nastave u PŠ Seona, kandidat Alen Dado ostvario je najveći broj bodova, ukupno 20 (100%). Imenovani ispunjava uvjete tržene natječajem.

 

Slijedom navedenog, a u skladu s člankom 114. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i

srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12.,

126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) dostavljam ovaj zahtjev kojim tražim prethodnu suglasnost školskog odbora za zasnivanje radnog odnosa s kandidatom Alenom Dado na radnom mjestu učitelja/ice razredne nastave u PŠ Seona na neodređeno puno radno vrijeme (40 sati tjedno).

 

Molim očitovanje školskog odbora o dostavljenom zahtjevu za suglasnošću.

 

S poštovanjem.

Ravnatelj

Marko Knežević, prof.

 

 

DOSTAVITI:

  1. Anita Azenić, predsjednica školskog odbora, putem e-pošte
  2. Pismohrana
Odluka o davanju prethodne suglasnosti - POV

               Na temelju članka 114. i 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.), članka 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci i članka 21. Pravilnika o radu, Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci na 32. sjednici održanoj 8. studenoga 2024. godine donio je

 

ODLUKU O DAVANJU PRETHODNE SUGLASNOSTI

ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA U OSNOVNOJ ŠKOLI VLADIMIRA NAZORA FERIČANCI

 

Članak 1.

 

               Daje se prethodna suglasnost ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa u Osnovnoj školi Vladimira Nazora Feričanci ugovorom o radu s djelatnikom Ivanom Vrbanićem, magistrom povijesti i  hrvatskog jezika i književnosti iz Našica, na radnom mjestu učitelja povijesti na temelju natječaja na određeno, puno radno vrijeme (40 sati tjedno) do povratka zaposlenice s rodiljnog dopusta.

Članak 2.

               Na temelju ove Odluke ravnatelj će sklopiti Ugovor o radu s imenovanim djelatnikom.

Članak 3.

               Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na internetskim stranicama Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci.

 

 KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-17

 

 

U Feričancima, 8. studenoga 2024. godine

 

Predsjednik Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

 

 

 

 

DOSTAVITI:

  1. Internetska stranica
  2. Pismohrana, ovdje
Odluka o davanju prethodne suglasnosti - RN Seona

Na temelju članka 114. i 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/l0., 90/11., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.), članka 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci i članka 21. Pravilnika o radu, Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci na 32. sjednici održanoj 8. studenoga 2024. godine donio je

 

ODLUKU O DAVANJU PRETHODNE SUGLASNOSTI

ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA U OSNOVNOJ ŠKOLI VLADIMIRA NAZORA FERIČANCI

Članak 1.

 

Daje se prethodna suglasnost ravnatelju za zasnivanje radnog odnosa u Osnovnoj školi Vladimira Nazora Feričanci ugovorom o radu s djelatnikom Alenom Dado, magistrom primarnog obrazovanja iz Feričanaca, na radnom mjestu učitelja razredne nastave u Područnoj školi Seona na temelju natječaja na neodređeno, puno radno vrijeme (40 sati tjedno).

Članak 2.

Na temelju ove Odluke ravnatelj će sklopiti Ugovor o radu s imenovanim djelatnikom.

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na internetskim stranicama Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci.

 

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-16

 

 

U Feričancima, 8. studenoga 2024. godine

 

Predsjednik Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

 

 

 

 

DOSTAVITI:

  1. Internetska stranica
  2. Pismohrana, ovdje

31. sjednica ŠO

Zapisnik s 31. sjednice ŠO

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-10

Feričanci, 4. studenoga 2024.g.

 

 

ZAPISNIK

s 31. (elektronske) sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora održane dana 4. studenoga 2024. godine.

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 31. listopada 2024.g. putem e-mail-a, te su zamoljeni da se o točkama Dnevnog reda očituju pisanim putem najkasnije do 4. studenoga 2024. godine do 12:00h.

Očitovali su se slijedeći članovi Školskog odbora: Anita Azenić (predsjednica), Marija Gregurić, Danijela Benić, Mia Marinić (članovi).

Nisu se očitovali članovi: Antonija Tomac Jurčević, Sanja Kapraljević (član).

 

Dnevni red:

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 30. sjednice Školskog odbora održane dana 25.10.2024.g.
  2. Donošenje Odluke o usvajanju II. rebalansa Financijskog plana za 2024. godinu
  3. Pitanja i prijedlozi

 

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 30. sjednice Školskog odbora.

 

Ad. 1.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 30. sjednice Školskog odbora održane dana 25.10.2024.g.

Kako nije bilo upita vezano za usvajanje zapisnika sa prethodne sjednice Školskog odbora, konstatira se da su članovi Školskog odbora jednoglasno prihvatili Zapisnik.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 30. sjednice Školskog odbora održane dana 25.10.2024.g.

 

Ad. 2.

Donošenje Odluke o usvajanju II. rebalansa Financijskog plana za 2024. godinu

 

Članovima Školskog odbora dostavljene su tablice i dokumenti vezano za II. rebalans Financijskog plana za 2024.g. iz kojih je vidljivo kako je bilo nužno donijeti rebalans zbog promjena u rashodima, ponajviše zbog smanjenja troškova koji se odnose na stavku energenata te preraspodjele sredstava na ostale troškove.

 

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO donose Odluku o usvajanju II. rebalansa Financijskog plana za 2024.g.

 

Ad. 3.

Pitanja i prijedlozi

 

Nije bilo pitanja i prijedloga.

 

 

 

Zapisničar

Valentina Knežević, mag. iur. 

 

Predsjednica  Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

ODLUKU O USVAJANJU II. REBALANSA FINANCIJSKOG PLANA ZA 2024. GODINU

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

 

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-15

 

Feričanci, 4. studenoga 2024.g.

 

Na temelju Zakona o proračunu (NN br. 144/21) i članka 52 . Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, Školski odbor na 31. sjednici održanoj 4. studenoga 2024. godine donosi

 

ODLUKU O USVAJANJU

  1. REBALANSA FINANCIJSKOG PLANA ZA 2024. GODINU

 

Članak 1.

Usvaja se II. rebalans Financijskog plana za 2024. godinu.

 

Članak 2.

Tablični prikaz II. rebalansa Financijskog plana za 2024. godinu sastavni je dio ove odluke.

 

Članak 3.

  1. rebalans Financijskog plana za 2024. godinu bit će objavljen na internet stranici Škole.

 

Članak 4.

Ova odluka stupa na snagu nakon usvajanja prijedloga II. rebalansa Financijskog plana za 2024. godinu od strane županijske skupštine Osječko-baranjske županije.

 

 

 

Dostavlja se

  1. Internet stranica Škole
  2. Pismohrana, ovdje

 

 

Predsjednica Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

PRIJEDLOG IZMJENA I DOPUNA FINANCIJSKOG PLANA I. OPĆI DIO-1.pdf
II REBALANS - POSEBNI DIO - 8
II REBALANS PRENESENI VIŠAK ILI MANJAK - 7
II REBALANS - PRIHODI I RASHODI PREMA EKONOMSKOJ KLASIFIKACIJI - 2
II REBALANS - PRIHODI I RASHODI PREMA FUNKCIJSKOJ KLASIFIKACIJIM - 4
II REBALANS - PRIHODI I RASHODI PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA - 3
REBALANS-PRIHODI-I-RASHODI-PREMA-IZVORIMA-FINANCIRANJA-3.pdf
II REBALANS RAČUN FINANCIRANJA PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA - 6

30. sjednica ŠO

Zapisnik s 30. sjednice ŠO

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-9

Feričanci, 25. listopada 2024.g.

 

 

ZAPISNIK

s 30. (elektronske) sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora održane dana 25. listopada 2024. godine.

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 22. listopada 2024.g. putem e-mail-a, te su zamoljeni da se o točkama Dnevnog reda očituju pisanim putem najkasnije do 25. listopada 2024. godine do 12:00h.

Očitovali su se slijedeći članovi Školskog odbora: Anita Azenić (predsjednica), Marija Gregurić, Danijela Benić, Mia Marinić, Sanja Kapraljević (članovi).

Nisu se očitovali članovi: Antonija Tomac Jurčević (član).

 

DNEVNI RED

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 29. sjednice Školskog odbora održane dana 7.10.2024.g.
  2. Prijedlog Financijskog plana za 2025. – 2027. godinu i obrazloženja uz prijedlog Financijskog plana za 2025. – 2027. godinu
  3. Pitanja i prijedlozi

 

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 30. sjednice Školskog odbora.

 

Ad. 1.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 29. sjednice Školskog odbora održane dana 7.10.2024.g.

Kako nije bilo upita vezano za usvajanje zapisnika sa prethodne sjednice Školskog odbora, konstatira se da su članovi Školskog odbora jednoglasno prihvatili Zapisnik.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 29. sjednice Školskog odbora održane dana 7.10.2024.g.

 

Ad. 2.

Usvajanje prijedloga Financijskog plana za 2025. – 2027. godinu i

obrazloženja uz prijedlog Financijskog plana

 

            U  materijalima za sjednicu, članovi Školskog odbora dobili su svu dokumentaciju vezano za Financijski plan za 2025. godinu, te projekcije za 2026. i 2027. Radi se o prijedlogu Financijskog plana, koji će, ukoliko se bez bilo kakvih promjena i razlika usvoji na županijskoj skupštini Osječko-baranjske županije, biti usvojen i konačan te se kao takav objavljuje na web stranicama Škole.

 

ZAKLJUČAK: Prijedlog Financijskog plana za 2025. – 2027. godinu te obrazloženja uz Financijski plan, članovi Školskog odbora prihvatili su JEDNOGLASNO. Odluka o usvajanju Financijskog plana stupa na snagu nakon što isti prihvati županijska skupština Osječko-baranjske županije.

 

Ad. 3.

Pitanja i prijedlozi

 

Nije bilo potanja i prijedloga.

 

 

 

Zapisničar 

Valentina Knežević, mag. iur.

 

Predsjednica  Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

ODLUKU O USVAJANJU PRIJEDLOGA FINANCIJSKOG PLANA ZA 2025. GODINU

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-14

 

Feričanci, 25. listopada 2024.g.

 

Na temelju članka 28. Zakona o proračunu (NN br. 144/21) i članka 52 . Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, Školski odbor na 30. sjednici održanoj 25. listopada 2024. godine donosi

 

ODLUKU O USVAJANJU PRIJEDLOGA

FINANCIJSKOG PLANA ZA 2025. GODINU

 

Članak 1.

Usvaja se prijedlog Financijskog plana za 2025. godinu, sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu, te obrazloženja uz Financijski plan 2025. – 2027.

 

Članak 2.

Tablični prikaz prijedloga Financijskog plana za 2025. godinu, projekcije i obrazloženje sastavni su dio ove Odluke.

 

Članak 3.

Prijedlog Financijskog plana za 2025. godinu zajedno sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu, te obrazloženja uz Financijski plan 2025. – 2027. biti će objavljen na internet stranici Škole.

 

Članak 4.

Ukoliko se prijedlog Financijskog plana Škole za razdoblje 2025. – 2027. bez bilo kakvih promjena i razlika usvoji na županijskoj skupštini Osječko-baranjske županije, smatra se da je sa danom usvajanja usvojen i konačni Financijski plan škole za razdoblje 2025. – 2027. te se kao takav objavljuje na web stranicama Škole.

 

 

Dostavlja se

 

  1. Internet stranica Škole
  2. Pismohrana, ovdje

 

Predsjednica Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

1.1. SAŽETAK RAČUNA PRIHODA I RASHODA I RAČUNA FINANCIRANJA
1.2. RAČUN PRIHODA I RASHODA
1.2.2. IZVJEŠTAJ O PRIHODIMA I RASHODIMA PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
1.2.3. IZVJEŠTAJ O RASHODIMA PREMA FUNKCIJSKOJ KLASIFIKACIJI
1.3.1. IZVJEŠTAJ RAČUNA FINANCIRANJA PREMA EKONOMSKOJ KLASIFIKACIJI
1.3.2. IZVJEŠTAJ RAČUNA FINANCIRANJA PREMA IZVORIMA FINANCIRANJA
2. POSEBNI DIO - 2.1. IZVJEŠTAJ PO PROGRAMSKOJ KLASIFIKACIJI
I. OPĆI DIO - C. PRENESENI VIŠAK ILI PRENESENI MANJAK
Obrazloženje OPĆEG dijela financijskog plana 2025-2027
Obrazloženje prijedloga financijskog plana proračunsko korisnika 2025-2027.

29. sjednica ŠO

Zapisnik s 29. sjednice ŠO

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-8

Feričanci, 7. listopada 2024.g.

ZAPISNIK

s 29. sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora koja je održana dana 7. listopada 2024. godine s početkom u 18:30 sati

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 4. listopada 2024.g. putem e-mail-a.

Nazočni članovi: Anita Azenić, Marija Gregurić, Mia Marinić, Antonija Tomac Jurčević

Nenazočni članovi: Danijela Benić, Sanja Kapraljević, Tena Turza Konjetić

Ostali nazočni: Marko Knežević (ravnatelj), Valentina Knežević (tajnik)

Dnevni red:

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 28. sjednice Školskog odbora održane dana

11.9.2024.g.

  1. Razmatranje i usvajanje prijedloga Godišnjeg plana i programa rada za školsku godinu 2024./2025.
  2. Razmatranje i usvajanje prijedloga Školskog kurikuluma za 2024./2025. godinu
  3. Usvajanje Kriterija za ocjenjivanje vladanja učenika Osnovne škole Vladimira Nazora,

Feričanci

  1. Pitanja i prijedlozi

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 29. sjednice Školskog odbora.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 28. (elektronske) sjednice Školskog odbora održane dana

11.9.2024.g.

Nakon kratke rasprave, obzirom da nije bilo pitanja i nejasnoća, članovi Školskog odbora jednoglasno su prihvatili Zapisnik sa prethodne, 28. sjednice Školskog odbora, održane dana 1 1.9.2024.g.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 28. (elektronske) sjednice Školskog odbora.

Ad. 2.

Razmatranje i usvajanje prijedloga Godišnjeg plana i programa rada za školsku godinu 2024./2025.

Ravnatelj Marko Knežević ukratko je izložio prijedlog Godišnjeg plana i programa rada za školsku godinu 2024./2025. članovima Školskog odbora. U svom izlaganju posebno se osvrnuo na opće podatke o školi kao što su broj učenika koji pohađaju našu školu u ovoj školskoj godini, te zaposlenicima i organizaciji nastave. Ove godine imamo pad broja učenika zbog izlaska velikog broja učenika osmih razreda, a malog priljeva u prvim razredima.

Nažalost, to je problem sa koji ćemo se suočavati još koju godinu.

Nadalje, ravnatelj je predstavio plan obnove i adaptacije gdje je najvažnije napomenuti kako će se do kraja godine obnoviti krov na Područnoj školi i školsko-sportskoj dvorani u Donjoj Motičini. Također, očekuju se radovi na nadogradnji škole zbog prelaska na jednosmjensku nastavu. Nadogradnja bi obuhvaćala izgradnju nove knjižnice sa čitaonicom, kuhinje, kabineta i specijaliziranih učionica.

Osvrnuo se i najedan od gorućih problema trenutno, a to je nedostatak psihologa u našoj školi što znatno otežava rad sa djecom koja imaju teškoće i čekaju rješenje kako bi im se mogao prilagoditi proces obrazovanja.

Kako članovi nisu imali pitanja, predloženo je glasovanje o navedenoj točci dnevnog reda. Godišnji plan i program rada za školsku godinu 2024./2025. usvojen je jednoglasno.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO donose Odluku o usvajanju Godišnjeg plana i programa rada za školsku godinu 2024./2025.

Ad. 3.

Razmatranje i usvajanje prijedloga Školskog kurikuluma za 2024./2025. godinu

Nakon uspješnog usvajanja Godišnjeg plana i programa rada, došao je red na iduću točku dnevnog reda, a to je usvajanje prijedloga Školskog kurikuluma za 2024./2025. godinu. Izlaganje o Kurikulumu, obzirom daje vrlo opsežan jer to je detaljna razrada na kojoj rade svi učitelji, ravnatelj je započeo isticanjem najvažnijih činjenica i eventualnih promjena u odnosu na prošlu školsku godinu.

Uz teme kao što je kalendar školske godine, dopunska i dodatna nastava učenika, obilježavanje praznika i spomen dana u školi, kratko se osvrnuo i na ekskurzije i izlete koji su planirani Kurikulumom. Prijedlog Kurikuluma dan je na usvajanje te je jednoglasno usvojen.

ZAKLJUČAK: Prijedlog Školskog kurikuluma za 2024./2025. godinu, članovi Školskog odbora prihvatili su JEDNOGLASNO te je o tome donešena Odluka.

Usvajanje Kriterija za ocjenjivanje vladanja učenika

Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci

U članku 73. stavak 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj školi propisano je da ocjenu iz vladanja donosi Razredno vijeće na prijedlog razrednika, što znači da će razrednik razmatrati ponašanje učenika kroz navedene kriterije te predložiti Razrednom vijeću ocjenu iz vladanja.

Kriterije za izricanje ocjene iz vladanja učenika potrebno je utvrditi na Školskom odboru, prema prijedlogu Učiteljskog vijeća OŠ Vladimira Nazora Feričanci.

Nakon iščitavanja kriterija i pojašnjenja principa ocjenjivanja, prijedlog Kriterija dan je na usvajanje.

ZAKLJUČAK: Prijedlog Kriterija za ocjenjivanje vladanja učenika Osnovne škole

Vladimira Nazora, Feričanci članovi Školskog odbora prihvatili su JEDNOGLASNO.

Ad. 5.

Pitanja i prijedlozi

Pod točkom razno raspravljalo se aktualnim temama i problemima sa kojima se svakodnevno susrećemo u svome radu, te prijedlozima rješenja istih.

 

 

Predsjednica Školskog odbora Anita Azenić, prof.

Zapisničar Valentina Knežević, mag. iur.

ODLUKA O USVAJANJU GODIŠNJEG PLANA I PROGRAMA RADA OSNOVNE ŠKOLE VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-11

Feričanci, 7. listopada 2024.g.

Na temelju članka 1 18. st. 2. al. 5., vezano uz članak 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) i čl. 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci, nakon provedene rasprave na sjednici Učiteljskog vijeća koja je održana 7. listopada 2024. i provedene rasprave na sjednici Vijeća roditelja koja je održana 7. listopada 2024., a na prijedlog ravnatelja, Školski odbor na 29. sjednici održanoj 7. listopada 2024. godine donosi

ODLUKU O USVAJANJU GODIŠNJEG PLANA I PROGRAMA RADA OSNOVNE ŠKOLE VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.

Članak l .

Usvaja se Godišnji plan i program rada Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci za školsku godinu 2024./2025. (u daljnjem tekstu: Godišnji plan i program) u cijelosti odnosno u tekstu kakav je dan u materijalima za sjednicu te čini sastavni dio ove Odluke.

Članak 2.

Ukoliko tijekom školske godine nastanu određene okolnosti koje nisu utvrđene Godišnjim planom i programom i kao takve su od osobitog značaja za rad i djelovanje škole, ravnatelj škole dužan je pripremiti i prema propisanoj proceduri Školskom odboru dostaviti na usvajanje izmjene i dopune Godišnjeg plana i programa.

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnoj stranici škole.

Predsjednica školskog odbora: Anita Azenić

ODLUKA O USVAJANJU ŠKOLSKOG KURIKULUMA OSNOVNE ŠKOLE VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-12

Feričanci, 7. listopada 2024.g.

Na temelju članka 1 18. st. 2. al. 4., vezano uz članak 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 07/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) i čl. 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora Feričanci, nakon provedene rasprave na sjednici Učiteljskog vijeća koja je održana 7. listopada 2024. i provedene rasprave na sjednici Vijeća roditelja koja je održana 7. listopada 2024., a na prijedlog ravnatelja, Školski odbor na 29. sjednici održanoj 7. listopada 2024. godine donosi

ODLUKU O USVAJANJU ŠKOLSKOG KURIKULUMA OSNOVNE ŠKOLE VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.

Članak l .

Usvaja se Školski kurikulum Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci za školsku godinu 2024./2025. (u daljnjem tekstu: Kurikulum) u cijelosti odnosno u tekstu kakav je dan u materijalima za sjednicu te čini sastavni dio ove Odluke.

Članak 2.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnoj stranici škole.

PREDSJEDNICA ŠKOLSKOG ODBORA: Anita Azenić

 

GODIŠNJI PLAN I PROGRAM 2024-2025
ŠKOLSKI KURIKULUM 2024-2025
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA UČENIKA

28. sjednica ŠO

Zapisnik s 28. sjednice ŠO elektronske

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

FERIČANCI

Školski odbor

KLASA: 003-06/24-01/2

URBROJ: 2149-9-05-24-7

 

Feričanci, 11. rujna 2024.g.

 

ZAPISNIK

sa 28. elektronske sjednice Školskog odbora Osnovne škole Vladimira Nazora koja je održana prema članku 55. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora sa službenog e-mail-a (ured@os-vnazora-fericanci.skole.hr).

Poziv za sjednicu, zajedno sa pripadajućom dokumentacijom, upućen je članovima Školskog odbora dana 6. rujna 2024.g. putem e-mail-a, te im je ostavljen rok do 11. rujna u kojem su zamoljeni da se o navedenim točkama Dnevnog reda očituju.

Očitovali su se slijedeći članovi Školskog odbora: Anita Azenić (predsjednica), Marija Gregurić, Tena Turza Konjetić, Danijela Benić, Sanja Kapraljević (članovi).

Nisu se očitovali članovi: Antonija Tomac Jurčević, Mia Marinić (članovi).

Dnevni red:

  1. Verifikacija zapisnika s prethodne 27. sjednice Školskog odbora održane dana 15.7.2024.g.
  1. Donošenje Odluke o usvajanju Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci
  1. Pitanja i prijedlozi

 

Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO su se očitovali o usvajanju Dnevnog reda 28. (elektronske) sjednice Školskog odbora.

Ad. 1.

Verifikacija Zapisnika s prethodne 27. sjednice Školskog odbora održane dana 15.7.2024.g.

 

Članovima Školskog odbora uz poziv na sjednicu dostavljen je Zapisnik sa prethodne sjednice Školskog odbora, održane dana 15.7.2024.g. Primjedbi na Zapisnik nije bilo, te je isti usvojen.

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora jednoglasno su se očitovali o usvajanju Zapisnika sa 27. elektronske sjednice.

 

 

Ad. 2.

Donošenje Odluke o usvajanju Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci

 

Kako je Vlada Republike Hrvatske na sjednici održanoj 22. veljače 2024. godine donijela Uredbu o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaće u javnim službama, koja je objavljena u „Narodnim novinama“ broj 22, dana 26. veljače 2024., a stupila na snagu 1. ožujka 2024. Školske ustanove dužne su donijeti u propisanom zakonskom roku opći akt o sistematizaciji radnih mjesta u skladu s Uredbom o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaće u javnim službama.

Sukladno tome, pristupili smo donošenju novog Pravilnika, koji sadrži nove nazive radnih mjesta i još poneku potrebnu izmjenu o odnosu na prethodni Pravilnik.

Članovima Školskog odbora, putem e-maila, dostavljen je prijedlog Pravilnika te su zamoljeni da se o istome očituju. Primjedbi i sugestija na Pravilnik nije bilo.

 

ZAKLJUČAK: Članovi Školskog odbora JEDNOGLASNO donose Odluku o usvajanju Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

 

 

Ad. 3.

Pitanja i prijedlozi

 

Nije zaprimljeno niti jedno pitanje ili prijedlog.

 

 

 

Zapisničar                                                                  Predsjednica  Školskog odbora

Valentina Knežević, mag. iur.                                                          Anita Azenić, prof.

Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta

Na temelju odredbi Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine, broj 87/98, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 156/23), članka 37. Zakona o plaćama u državnoj službi i javnim službama (Narodne novine, broj 155/23), Uredbe o nazivima radnih mjesta, uvjetima za raspored i koeficijentima za obračun plaće u javnim službma („Narodne novine“„ broj 22/24), Pravilnika o tjednim radnim obvezama učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi („Narodne novine“, broj 34/14, 40/14 – ispr.,103/14 i 102/19), Pravilnika o djelokrugu rada tajnika te administrativno–tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi („Narodne novine“„ broj 40/14 i članka 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci, na sjednici održanoj 11. rujna 2024. donio je

PRAVILNIK O ORGANIZACIJI RADA I SITEMATIZACIJI RADNIH MJESTA U

OSNOVNOJ ŠKOLI VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI

 

  1. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom uređuje organizacija rada i sistematizacija radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci (u daljnjem tekstu: Škola).

Članak 2.

Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a koji imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.

  1. ORGANIZACIJA RADA

Članak 3.

U Školi su ustrojene dvije službe:

  1. stručno-pedagoška
  2. administrativno-tehnička.

Članak 4.

U stručno-pedagoškoj službi obavljaju se odgojno obrazovni poslovi u svezi s izvođenjem nastavnog plana i programa, neposrednog odgojno obrazovnog rada s učenicima, aktivnosti u skladu s potrebama i interesima učenika te promicanje stručno-pedagoškog rada škole i ostali stručno pedagoški poslovi u skladu sa zakonom, provedbenim propisima, godišnjim planom i programom rada škole i školskim kurikulumom.

Članak 5.

U administrativno-tehničkoj službi obavljaju se opći, pravni i kadrovski poslovi, računovodstveni i knjigovodstveni poslovi, poslovi vođenja i čuvanja pedagoške dokumentacije i evidencije te ostalih evidencija, poslovi tehničkog održavanja i rukovanja opremom i uređajima, poslovi održavanja čistoće objekata i okoliša te drugi pomoćni poslovi u skladu sa zakonskim propisima, podzakonskim i provedbenim propisima te godišnjim planom i programom rada škole.

 

III. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 6.

Sistematizacija radnih mjesta u Školi obuhvaća vrste radnih mjesta, nazive radnih mjesta, opis poslova, uvjete za raspored na radna mjesta, razinu obrazovanja i broj izvršitelja na radnim mjestima.

Razina obrazovanja

Članak 7.

Radna mjesta mogu biti:

  1. radna mjesta I.vrste, za koje je uvjet završen sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili sručni diplomski studij (razina HKO-a 7.1.sv ili 7.1.st.)
  2. radna mjesta II. vrste, za koja je uvjet završen sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij (razna HKO-a 6.sv. ili 6. st)
  3. radna mjesta III. vrste, za koja je uvjet završeno srednjoškolsko obrazovanje (razina HKO-a 4.2 ili 4.1.) ili završen kratki studij ili program za majstore (razina HKO-a 5)
  4. radna mjesta IV. vrste, za koja je uvjet završeno osnovno obrazovanje ili strukovno i umjetničko obrazovanje (razina HKO-a 1 ili 2).

Vrste radnih mjesta

Članak 8.

Radna mjesta u Školi su: posebno radno mjesto i ostala radna mjesta.

Posebno radno mjesto u Školi je rukovodeće radno mjesto: ravnatelj 3.

Ostala radna mjesta u Školi su: učitelj, nastavnik, stručni suradnik, odgajatelj – izvrsni savjetnik, učitelj, nastavnik, stručni suradnik, odgajatelj – savjetnik, učitelj, nastavnik, stručni suradnik, odgajatelj – mentor, učitelj, nastavnik, stručni suradnik, odgajatelj, učitelj, nastavnik, stručni suradnik, odgajatelj – bez odgovarajuće vrste obrazovanja, stručni suradnik, tajnik školske ustanove 1, voditelj računovodstava u školi 1, stručni radnik na tehničkom održavanju, kuhar-slastičar 2 i čistač-spremač.

Posebno radno mjesto u sustavu obrazovanja

Članak 9.

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: RAVNATELJ 3

OPIS POSLOVA: predstavlja i zastupa školu, obavlja poslove poslovodnog i stručnog voditelja škole, organizira i vodi rad škole, predlaže školskom odboru statut i druge opće akte te financijski plan i polugodišnji i godišnji obračun, odlučuje o zasnivanju i prestanku radnog odnosa zaposlenika škole sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te drugim propisima, planira rad, saziva i vodi sjednice učiteljskog vijeća , odgovara za sigurnost učenika, učitelja i ostalih radnika, surađuje s učenicima, roditeljima , osnivačem i drugim nadležnim službama te obavlja ostale poslove prema zakonskim i podzakonskim propisima i statutu škole.

UVJETI: prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto I. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 1

Ostala radna mjesta u sustavu obrazovanja

Članak 10.

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: UČITELJ
  • učitelj razredne nastave
  • učitelj hrvatskoga jezika
  • učitelj likovne kulture
  • učitelj glazbene kulture
  • učitelj engleskog jezika
  • učitelj njemačkog jezika
  • učitelj matematike
  • učitelj prirode / biologije
  • učitelj kemije
  • učitelj fizike
  • učitelj povijesti
  • učitelj geografije
  • učitelj tehničke kulture
  • učitelj tjelesne i zdravstvene kulture
  • učitelj informatike i
  • vjeroučitelj.

OPIS POSLOVA: izvođenje nastave i drugih oblika neposrednoga odgojno obrazovnog rada, razrednički poslovi te ostali poslovi koji proizlaze iz naravi i količine odgojno obrazovnog rada s učenicima, obavljanje aktivnosti i poslova iz nastavnog plana i programa, godišnjeg plana i programa, školskog kurikuluma te mogućnost obavljanja posebnih poslova koji proizlaze iz ustroja rada škole.

UVJETI: prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Pravilniku o stručnoj spremi i pedagoško psihološkom obrazovanju učitelja i stručnih suradnika u osnovnom školstvu.

RAZINA OBRAZOVANJA: radna mjesta I. i II. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: utvrđuje se početkom svake školske godine na temelju Pravilnika o tjednim radnim obvezama učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi i Odluke Upravnog odjela za obrazovanje Osječko-baranjske županije o ustroju i broju razrednih odjela za tu školsku godinu.

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: STRUČNI SURADNIK
  • pedagog
  • knjižničar

OPIS POSLOVA STRUČNOG SURADNIKA PEDAGOGA:

neposredni odgojno obrazovni rad s učenicima, obavljanje stručno razvojnih i drugih stručnih poslova u skladu sa zahtjevima struke te obavljanje ostalih poslova koji proizlaze iz neposrednog odgojno obrazovnog rada ili drugih propisa. (Stručni suradnik pedagog planira i programira rad, priprema se i obavlja poslove u pedagoškom radu, analizira i vrednuje djelotvornost odgojno-obrazovnog rada škole i sudjeluje u analizi rezultata odgojno-obrazovnog procesa, sudjeluje u izradi godišnjeg plana i programa rada škole i školskog kurikuluma, savjetuje i pomaže u radu učiteljima, drugim stručnim suradnicima i roditeljima, sudjeluje u izricanju pedagoških mjera, predlaže mjere za poboljšanje, sudjeluje u radu povjerenstva za upis djece u osnovnu školu i prvostupanjskog povjerenstva za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, identificira i prati učenike s posebnim odgojnoobrazovnim potrebama, izrađuje i provodi preventivne programe, vodi odgovarajuću pedagošku dokumentaciju, surađuje s ustanovama, stručno se usavršava te obavlja druge poslove na unapređivanju i razvoju odgojno-obrazovne djelatnosti škole.

OPIS POSLOVA STRUČNOG SURADNIKA KNJIŽNIČARA:

neposredni odgojno obrazovni rad s učenicima, obavljanje stručno razvojnih i drugih stručnih poslova u skladu sa zahtjevima struke te obavljanje ostalih poslova koji proizlaze iz neposrednog odgojno obrazovnog rada ili drugih propisa. Stručni suradnik knjižničar planira i programira rad, priprema se i obavlja poslove u odgojno-obrazovnom radu, potiče razvoj čitalačke kulture i osposobljava korisnike za intelektualnu proradu izvora, sudjeluje u formiranju multimedijskoga središta škole kroz opremanje stručnom literaturom, drugim izvorima znanja i odgovarajućom odgojno-obrazovnom tehnikom, prati znanstveno-stručnu literaturu, izrađuje anotacije i tematske bibliografije te potiče učenike, učitelje i stručne suradnike na korištenje znanstvene i stručne literature, obavlja stručno-knjižnične poslove te poslove vezane uz kulturnu i javnu djelatnost škole, surađuje s matičnim službama, knjižnicama, knjižarima i nakladnicima, stručno se usavršava te obavlja druge poslove vezane uz rad školske knjižnice.

UVJETI: prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te Pravilniku o stručnoj spremi i pedagoško psihološkom obrazovanju učitelja i stručnih suradnika u osnovnom školstvu

RAZINA OBRAZOVANJA: radna mjesta I. vrste

BROJ IZVRŠITELJA:

  • stručni suradnik pedagog: 1
  • stručni suradnik knjižničar: 1
  1. NAZIV RADNOG MJESTA: TAJNIK ŠKOLSKE USTANOVE 1

OPIS POSLOVA: normativno pravni poslovi, kadrovski poslovi, opći i administrativno – analitički poslovi, sudjelovanje u pripremi sjednica i vođenje dokumentacije školskog odbora, vođenje evidencije o radnom vremenu administrativno –tehničkih i pomoćnih radnika ,administrativni poslovi koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i ostali poslovi propisani Pravilnikom o djelokrugu rada tajnika te administrativno–tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi.

UVJETI:

prema Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi završen:

  1. a) sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij pravne struke ili stručni diplomski studij javne uprave,
  2. b) stručni prijediplomski studij upravne struke, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a).

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto I. ili II. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 1

 

 

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: VODITELJ RAČUNOVODSTVA U ŠKOLI 1

OPIS POSLOVA: organiziranje i vođenje računovodstvenih i knjigovodstvenih poslova, vođenje poslovnih knjiga prema važećim propisima, kontrola obračuna i isplate putnih naloga, sastavljanje godišnjih i periodičnih financijskih te statističkih izvještaja, izrada prijedloga financijskog plana prema programima i izvorima financiranja u suradnji s ravnateljem i praćenje njihovog izvršavanja, priprema godišnjeg popisa imovine, i ostalih poslova vezanih uz taj popis te obavljanje ostalih poslova prema Pravilniku o djelokrugu rada tajnika te administrativno –tehničkim i pomoćnim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi.

UVJETI:

završen:

  1. a) sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ekonomije ili stručni diplomski studij ekonomije,
  2. b) stručni prijediplomski studij ekonomije, ako se na natječaj ne javi osoba iz točke a).

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto I. ili II. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 1

  1. NAZIV RADNOG MJESTA:

STRUČNI RADNIK NA TEHNIČKOM ODRŽAVANJU

OPIS POSLOVA: rukovodi i brine o radu kotlovnice, toplinske stanice i drugih uređaja grijanja, obavlja popravke, održava prilaz i ulaz u školu, poslove održavanja objekta škole i njezina okoliša, obavlja poslove dežurstva te druge poslove koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada osnovne škole.

UVJETI: završena srednja škola tehničke struke, položen stručni ispit za rukovatelja centralnog grijanja prema Pravilniku o poslovima upravljanja i rukovanja energetskim postrojenjima i zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova s posebnim uvjetima rada.

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto III. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 2

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: KUHAR-SLASTIČAR 2

OPIS POSLOVA: poslovi planiranja, preuzimanja namirnica, pripreme i podjele toplih obroka odnosno mliječnih obroka za učenike, čišćenja i održavanja kuhinje te ostali poslovi koji proizlaze iz godišnjeg plana i programa rada škole i drugih propisa.

UVJETI:

  • završena srednja srukovna za zanimanje kuhar – program kuhar odnosno KV kuhar
  • završeni tečaj za stjecanje potrebnog znanja o zdravstvenoj ispravnosti hrane i osobnoj higijeni osoba prema Pravilniku o načinu i programu stjecanja potrebnog znanja o zdravstvenoj ispravnosti hrane.

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto III. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 2

 

  1. NAZIV RADNOG MJESTA: ČISTAČ-SPREMAČ

OPIS POSLOVA: poslovi čišćenja i održavanja prilaza i ulaza u školu, školskih učionica, kabineta, radionica, sanitarnih čvorova, hodnika, stubišta, svlačionica, blagovaonice, školske sportske dvorane i drugih prostorija škole i vanjskog okoliša, čišćenja i održavanja vrata, namještaja, sagova, prozorskih i ostalih stakala, a prema potrebi obavlja i poslove dežurstva i dostavljača te druge poslove koji proizlaze iz godišnjega plana i programa rada škole.

UVJETI: završena osnovna škola

RAZINA OBRAZOVANJA: radno mjesto IV. vrste

BROJ IZVRŠITELJA: 5

  1. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 11.

Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta od 28.8.2014. godine.

Članak 12.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave na oglasnoj ploči Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci.

 

KLASA: 011-04/24-01/1

URBROJ: 2149-9-05-24-3

Feričanci, 11. rujna 2024.g.

Predsjednik školskog odbora

    Anita Azenić, prof.

 

 

Ovaj Pravilnik je objavljen na oglasnoj ploči Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci dana 11. rujna 2024., a stupio je na snagu dana 19. rujna 2024. godine.

 

Ravnatelj

Marko Knežević, prof.

Odluka o usvajanju Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta

OSNOVNA ŠKOLA VLADIMIRA NAZORA

                        FERIČANCI                                                                                                      

     Trg Matije Gupca 9, 31512 Feričanci

                OIB: 24990581580

KLASA: 003-06/24-01/3

URBROJ: 2149-9-05-24-10

Feričanci, 11. rujna 2024.

Na temelju članka 52. Statuta Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci Školski odbor Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci na 28. sjednici održanoj 11. rujna 2024. donio je

O D L U K U

O USVAJANJU PRAVILNIKA O ORGANIZACIJI RADA I SISTEMATIZACIJI RADNIH MJESTA

U OSNOVNOJ ŠKOLI VLADIMIRA NAZORA, FERIČANCI

 

Članak 1.

Usvaja se Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

Članak 2.

Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci objavit će se na oglasnoj ploči u zbornici Osnovne škole Vladimira Nazora, Feričanci dana 11. rujna 2024., a stupa na snagu osmog dana od dana objave na oglasnoj ploči.

O b r a z l o ž e n j e

Ravnatelj škole je dostavio prijedlog Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci Školskom oboru. Nakon razmatranja prijedloga Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci, Školski odbor jednoglasno je donio Pravilnik o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora, Feričanci.

 

Predsjednik Školskog odbora

Anita Azenić, prof.

_________________________

 

DOSTAVITI:

  1. Oglasna ploča
  2. Pismohrana
/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content