Integrirani dan - VODA
Autor: Višnja Leko, 25. 3. 2010.
Učenici drugog i četvrtog razreda PŠ D.Motičina održali su 19.03.2010.g. integrirani dan na temu voda
Nakon obrađene nastavne teme Voda-uvjet života kroz integrirani nastavni dan proučavali smo vodu.
Time smo obilježili i Svjetski Dan voda.
Nastavu smo održali na ribnjaku gospodina Ivana Peršića koji nam je bio i suradnik u nastavi.
Cilj nastavnog dana:
-obilježavanje Dana voda
-proučavanje vode kroz pokuse i praktične radove uz osmišljavanje i utvrđivanje znanja o vodi i važnosti vode za živi svijet
-međusobnim ispreplitanjem različitih oblika i metoda rada u pojedinim nastavnim situacijama djelovati na trajno zapamćivanje znanja i obogaćenje učeničkog iskustva
Nastava se odvijala u četiri radne stanice.
1.priroda i društvo-Voda-uvjet života
voditelj:učiteljica Mirjana Puhanić
2.likovna kultura-Boja
voditelj:učiteljica Marina Falamić
3.hrvatski jezik-Čitanje teksta uz predviđanje događaja
voditelj:studentica Ivana Knežević
4.engleski jezik-Riječi o vodi na engleskom jeziku
voditelj:učiteljica Matilda Margeta
TIJEK RADA:
Putem smo promatrali promjene u prirodi i opisivali što vidimo.Na nekim mjestima smo stavljali poruke o očuvanju naše prirode.
Kada smo došli na ribnjak okupili smo se oko vodenice i osluškivali žubor vode koju stvara vodenica.
Nakon toga smo oponašali te zvukove:klok, top top... uz pokrete: pljeskali,skakutali, prstima kuckali...
Napravili smo vodene orgulje i na njima stvarali melodiju i osmišljavali riječi pjesme.
Slijedila je podjela učenika u 4 skupine koje su se izmjenjivale u sve četiri stanice.
Iz prirode i društva radili su se pokusi kojima se dokazalo da je voda bez boje , bez okusa i bez mirisa,da voda nema stalan oblik, ali ima stalnu masu, da voda otapa neke tvari, da voda ima snagu (pokreće vodenicu koja melje različite žitarice)...
Iz likovne kulture učenici su slikali miješanjem vodenih boja na motivu vodenica i voda na tri načina:-slana slika
-strpljiva slika
-raspršujuća slika
Iz hrvatskog jezika učenici su čitali tekst Voda s predviđanjem događaja.
Iz engleskog jezika učenici su naučili kako se na engleskom govore riječi vezane za vodu.
Nakon što su sve skupine bile na svim radnim stanicama slijedio je obrok,a zatim igre na livadi:a.) poplava-tuča,kiša
b.)graničari-mali nogomet
c.)oluja ideja
Zainteresiranost učenika bila je jako velika.Učenje na ovakav način nastave je jako motivirajući za djecu i lako se pamte nastavni sadržaji što je vidljivo na analizi svake stanice.
učiteljica:
Mirjana Puhanić
U prilogu se nalaze popisi drugih obrazovnih materijala potrebnih za 2023./2024. školsku godinu
DOM - 1. razred DONJA MOTICINA.xls
DOM - 1. razred FERICANCI.xls
DOM - 1. razred SEONA.xls
DOM - 2. razred DONJA MOTICINA.xls
DOM - 2. razred FERICANCI.xls
DOM - 2. razred SEONA.xls
DOM - 3. razred DONJA MOTICINA.xls
DOM - 3. razred FERICANCI.xls
DOM - 3. razred SEONA.xls
DOM - 4. razred DONJA MOTICINA.xls
DOM - 4. razred FERICANCI.xls
DOM - 4. razred SEONA.xls
DOM - 5. razred.xls
DOM - 6. razred.xls
DOM - 7. razred.xls
DOM - 8. razred.xls
Popis udžbenika za školsku 2023./2024. godinu:
Odluka o odabiru udzbenika 2023-2024 s prilozima.pdf
1. razred DM.xlsx
1. razred FERICANCI.xlsx
1. razred SEONA.xlsx
2. razred DM.xlsx
2. razred FERICANCI.xlsx
2. razred SEONA.xlsx
3. razred DM.xlsx
3. razred FERICANCI.xlsx
3. razred SEONA.xlsx
4. razred DM.xlsx
4. razred FERICANCI.xlsx
4. razred SEONA.xlsx
5. razred.xlsx
6. razred.xlsx
7. razred.xlsx
8. razred.xlsx